Nu har Mamma å Thord åkt och vi ska kasta oss i säng. Ska få en efterlängtad massage av min snygga karl! Klippte nämligen honom idag! Blev väldigt nöjd faktiskt!
Klippte även lugg på Mikaela medans jag hade ångan uppe... Blev toksnyggt! Vilken Puma hon är! :P
Kollade förresten statistiken. Igår hade jag 67 besökare. Det var inte illa pinkat!
Go natt ;)


1 kommentar:
ÅH vad fin hon blev i lugg! :) KRAM, Linda och Isak
Skicka en kommentar