torsdag 24 februari 2011

Go mat å mysigt sällskap!

Eftersom Jocke klev av jobbet igår så hade vi lördag idag ;) Jocke gjorde kött och potatisgratäng och sallad. Mamma och Thord kom och hälsade på också. Himla mysigt. Efter vi ätit satt vi kvar vid bordet, drack kaffe och pusslade med Joel...

Nu har Mamma å Thord åkt och vi ska kasta oss i säng. Ska få en efterlängtad massage av min snygga karl! Klippte nämligen honom idag! Blev väldigt nöjd faktiskt!
Klippte även lugg på Mikaela medans jag hade ångan uppe... Blev toksnyggt! Vilken Puma hon är! :P
Kollade förresten statistiken. Igår hade jag 67 besökare. Det var inte illa pinkat!
Go natt ;)






1 kommentar:

Linda&Isak sa...

ÅH vad fin hon blev i lugg! :) KRAM, Linda och Isak