måndag 31 januari 2011

Jobbig dag!

Typiskt det där när man planerat att hinna med saker som man kanske inte kan göra när Joel är hemma då ska det tamefan jävlas:( gaaaah... Nu har Julius hållit på att gapa sen i morse. Jag går liksom fortfarande i nattlinnet och mjukisbyxor. Kul! Stackarn är så övertrött nu har han äntligen somnat på min arm i sängen och hasse kommer hem med Joel från dagmamman om en kvart... Å jag har inte fått ett gota gjort idag!




Inga kommentarer: