Ja det är ett ord som är stort. Ligger i sängen nu med minsta älsklingen på armen... Ligger och tänker på hur mycket min familj betyder för mig. Först och främst mannen i mitt liv, sen barnen som skapades av kärlek. Jag älskar dom högre än himlen... Går knappt att förklara i ord hur mycket. Dom är mitt allt... Nu ska snusa lite bebispanna och sova.
Natti!


Inga kommentarer:
Skicka en kommentar