Inatt tyckte busen att det var morgon kl 3 :O tröttnade strax före 5 då gick jag upp.


Är trött, halsen och näsan svider, snoret rinner och jag har en huvudvärk från helvetet. Skulle ju vara pricken över i:t om Joel åker på magsjuka nu också då dagmamman ringde å talade om att ett barn kräkts, dock inne på toan. Vi får se. Ska inte lägga energi på saker som kanske kan hända. Brukar ofta vara duktig på det så Näää inte den här gången! Får vi det får vi ta det då!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar