Ja, jag skulle nog aldrig ha hoppats lite på att det höll på att vända. Ungen sov ju 5 ½ timme i streck natten till igår. Det var första natten han sov över ett mål under hela sin livstid ;) Hela 3 månader.
Att inte få sova sammanhängande tar mer än man tror. Min mage har pajat helt. Det har väl i och för sig med allt kaffe jag hinkar i mig att göra också. Lite dålig kombination.
Natten till idag var typ katastrof. Han sov från 23 till 03 det kan man ju tycka är helt ok om han skulle somna om sen. Men den lilla krabaten blir arg. ARG för att jag inte sitter och gulligullar och pruttar han på magen mitt i nätterna. När jag ammat honom så vill ju jag sova?????? Men inte han. När jag lägger ner honom som vanligt med snutten och tutten då blir han rasande, han vill inte sova. Han spottar ut tutten ungefär 1 miljon hundrafemtioelva gånger...Råkar jag le någon gång mot honom då skrattar han. Jäkla skitunge!
Ikväll har jag badat honom i lavendelolja. Det ska vara lugnande sägs det :)
Den andra skitungen jag har hittade jag sittandes på det här sättet i morse när jag varit inne vid skötbordet med Julius. Hur lyckas ungen??? Utan att slå ihjäl sig alltså? Det blir en till bild till handlingarna i hans hyssbok.
Han somnade skönt nu ikväll efter allt bus i badhuset. När Jocke kom hem från jobbet stack dom iväg med Niklas och Alicia och kom hem till middagen :)
Han åt hela 3 portioner med lasagne haha. Alicia åt bra hon också så jag antar att det försvann lite energi där :P
Nu ska jag kasta mig i sängen. Min kropp skriker efter sömn... Natti <3
onsdag 29 december 2010
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)


Inga kommentarer:
Skicka en kommentar