torsdag 2 december 2010

Hemsk kyla och innemys


Fy fasen va kallt det är!!! -23 grader i morse. Kaminen går varm. Det är så jäkla tråkigt för man kan ju inte vara ute, alldeles för kallt för lilleman.


Idag hämtade vi ved. Vi passade på när Joel var hos Anna. Så nu har vi ved en stund igen. Ska snart hämta ytterligare 8 kubik. Jocke packade allt i Ikea påsar hehe


Nu ska jag förflytta mig och lilltrollet till sängen. Blev inte så mycket sömn i natt som var heller men ändå liiite bättre än nätterna innan... Natti




Inga kommentarer: