måndag 27 december 2010

Under konstruktion

Japp! Nu blir det en ny layout igen :P
Funderar på om jag ska lösenords skydda den. Har upp till 40 läsare varje gång jag uppdaterar men har ingen aning om vem som läser. Bara några som jag vet om. Om jag lösenordskyddar den känns det som jag kan bli mer personlig, och det är ju det jag vill med min blogg.
Säg till om ni vill ha lösen sen :) Var inte blyga :P Jag bits inte :P

5 kommentarer:

janina sa...

Jag vill jag vill jag vill :) så mysigt att läsa in dig och din fina familj! Kram janina

irene persson sa...

hej vännen jag läser ju din blogg så lås den inte för mej .


M V H irene persson

Katta sa...

Jag skulle gärna vilja ha ditt lösen då :)

/Katta

Ellie sa...

Jag vill ha lösen om du bestämmer dig för det :D
Läser varje gång du uppdaterar :D

Kramen

Ingela sa...

Jag är här och läser ibland, men har nog aldrig gett mej till känna. ;)