Helena kom förbi och snodde med sig barnen på en lunch på stan. Hon tyckte jag behövde en stund för mig själv! Klart det behövs ibland men jag tror jag mådde mest dåligt av separationsångest;)
Jag lagade världens goaste mat. Kött i lergryta potatis min Goa gräddsås och svartvinbärsgele mums :p gott och mindre nyttigt ;)
Nu på kvällen gjorde jag mina naglar. Fick hjälp på höger handen av min älskling hehe han är riktigt duktig!!!

Sen blev det en massa mys med en glad trött bebis. Det är jobbigt att bada ;)

Natti
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar