
Ja. Nu är är vi påväg! Ska införskaffa oss en ny julgran. Vi kastade våran förra året. Den hade liksom gjort sitt.
Ska också köpa skydd till telefonerna som ev kommer i veckan.
Det är ytterligare en dag med sömnbrist. Han har legat konstant vid bröstet mellan halv 2 till 6. Inget annat dög han bara skrek :/
Det ända positiva med marathonamning är att man minskar på vågen. I morse var det ytterligare- ett halvtkilo. Det tackar vi för. Men jag tror att dom negativa tar över liite. Får ju tokmycket mjölk så det känns som att man tagit lös tuttarna och kastat dom i backen! Sen att man inte får sova så mycket. Men jag kan inte låta bli att tycka att det är det mest mysiga i världen. Han tuttar och tittar upp på mig, släpper och lägger av det mest härliga leendet som finns! Det är kärlek det!

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar