lördag 27 november 2010

Ivrig

Jag brukar aldrig vara ivrig, men nu är jag riktigt ivrig... Jag har beställt en sån här skönhet. En Iphone 4.
Har inte haft en ny telefon på väääldigt länge. 
Min bättre hälft kunde ju inte vara sämre så han beställde en till sig själv å. Fast han redan har 3:an :P

Nu ska jag hoppa in i duschen med mitt lilla hjärta som håller på att bli förkyld. Vi har varit inne hela dagen idag... Jenny å barnen kom och fikade på eftermiddagen, sen kom Hasse, Mikaela och Agnes och åt lite tacos med oss... En riktigt mysig lördag har vi haft fast inte min stora älskling varit hemma...

Inga kommentarer: