fredag 5 november 2010

Go å glad


Nu va det ett tag sen igen man uppdaterade här. All min tid går ju åt till mina troll + att försöka hålla efter ett hem som blir stökigt allt för fort.

Igår började lilltrollet skratta. :D Han har varit jättesvårflörtad. Men det kanske inte är så konstigt när han haft så ont i magen. Nu börjar det iallafall ge sig. Ökade kolikdropparna och det blev en helt annan unge! Det tackar vi för!


Igår åkte vi ut till graven. Mormor, Thord & Hasse följde med. Det är mycket funderingar nu i det där lilla huvudet! Han säger att han är besviken?`Besviken för att farmor inte kommit och hälsat på.  Han saknar henne, enormt. Han pratar om att farmor är stjärnan han ser på himlen och att hon kommer ner för trappan för att hälsa på. Men det var länge sen nu!
Ibland vet man inte vad man ska säga. Han är klok min lilla pojke. Men jag blir så ledsen när man ser att han är ledsen. Vi saknar henne allihop. Massor!

Inga kommentarer: