Snön yrde och vi hamnade bakom en plogbil på vägen hem :O *Läskigt* Vi såg ingenting.
Hann ta ett par kort på framsidan innan snön kom...
Igår var jag in till min kära vän Hasse & köpte en välbehövlig jacka till mig. Blev ett par fodrade överdragsbyxor också. Min kläder har av någon anledning krymt ;)
Jocke införskaffade sig ett par icebag skor. Så nu kan han vara ute med Joel i snöhögarna utan att varken halka och bli blöt ;)
![]() |
| Skitsnygg om man frågar mig ;) Didriksons Shannon |


Inga kommentarer:
Skicka en kommentar