fredag 12 november 2010

Vinter & klädinköp

Ja vintern kom ju som en liten överraskning när vi var på väg hem från Borlänge, vi var där och började våra julklappsinköp. Blev en massa pyssel och målargrejer till Joel...
Snön yrde och vi hamnade bakom en plogbil på vägen hem :O *Läskigt* Vi såg ingenting.

Hann ta ett par kort på framsidan innan snön kom...




Igår var jag in till min kära vän Hasse & köpte en välbehövlig jacka till mig. Blev ett par fodrade överdragsbyxor också. Min kläder har av någon anledning krymt ;)
Jocke införskaffade sig ett par icebag skor. Så nu kan han vara ute med Joel i snöhögarna utan att varken halka och bli blöt ;)

Skitsnygg om man frågar mig ;) Didriksons Shannon

Inga kommentarer: