lördag 6 november 2010

Morgonstund har guld i mun???


Är det verkligen så??? Nej inte efter en natt där grabbarna löst av varandra. Julius höll på mellan 1 och 4 sen började Joel gnälla. Han skulle se på tv. SE PÅ TV KLOCKAN 4 PÅ NATTEN????!!!!
Höll på att få ett pyttelitet PSYKBRYT! GAAAAH

Aja nu är det en ny dag! Jag ska försöka att få lite ordning på mina klädpåsar som jag fått nersläpat från vinden. Jag ska vara med på klädbytardagen i Krylbo 20 nov. Tänkte att jag skulle bli av med alla dessa kläder i strl 34. Det är ju bara att glömma att man kommer i nått sånt igen. Så varför spara??? Kan inte kasta det heller. Eftersom det är så himla mycket fina jeans och så :/


Lilleman har morgongympa på golvet och den stora sorten sitter och ritar i soffan. Alicia ska komma och leka en stund. Det blir skoj. Då får man själv nått gjort också. Annars går han bara och gnäller på mig.
Nu blir det en till kopp kaffe sen ska jag sätta fart... :P

Inga kommentarer: