fredag 26 november 2010

Mina hjärtan

 
Hittade en bild på mina gosiga hjärtan! Joel schyar lillebror som är lite missnöjd. Det var han i natt å :/ Stackarn. Jag tror han var täppt i näsan. Var uppe och vankade men inget hjälpte. Provade med det mesta. Till sist testade jag nässugen och näsdroppar. Tack och lov så somnade han efter det. 

I morse ringde svägerskan och talade om att dom fått in sånna fina granstrutar som lyser :D Jag blev överlycklig och kastade in oss i bilen och åkte ner :D Köpte två stora och två mellan :) Å ikväll mina vänner får jag ÄNTLIGEN min lampa som jag längtat efter. Som inte finns här, men min kära vän Maria har varit i Uppsala idag :D
Bilder kommer sen på allt ;)

Inga kommentarer: