Susanne och barnen kom i förmiddags. Barnen lekte och jag och Susanne bubblade. Kul för Joel att leka med Oscar, det var en stund sen nu igen. Han har ju mest tjejkompisar så det kan vara bra att leka tjuv och polis ibland ;)
Vi åt lunch tillsammans och vips så hade timmarna gått. Tiden går fort när man har roligt.
På eftermiddagen griljerade jag en skinka. Det luktade så himla gott... Det börjar verkligen närma sig jul :D
Vi blev sugna på hembakad pizza, så jag satte fart med en deg. Joel tyckte det var riktigt skoj. Han stod kvar länge vid diskbänken... Nu är jag riktigt proppmätt. Ska hoppa in badrummet nu för en välförtjänt dusch!
Ska också försöka slå iväg tankar som stjäl energi! Fram med glaskupan och låt den dåliga energin rinna av!
Det är inte jag som förlorar på det!
fredag 12 november 2010
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)


1 kommentar:
Ja, ta på glaskupan nu!Kram!
Skicka en kommentar