Det var ett himla flängande på oss. Igår var vi till min kära hemstad och firade vår kära Thord... Va jättemysigt att träffa familjen.... Idag är vi på väg till min far... Han har flyttat till smedjebacken... Var väl inte hundra sugen på att åka imorse var så jäkla trött. Men det ska bli skoj att se hur dom fått det . Joel var ju verkligen på sitt solskenshumör. Fick halft psykbryt innan vi kom iväg men nu sitter vi äntligen i bilen och jag har börjat slappna av liiiiite grann ;)

- Posted using BlogPress from my iPhone
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar