Den här underbara varelsen håller oss rejält sysselsatta med sitt stora behov av närhet. Han vill helst inte bli lämnad själv, han talar om direkt när nått är fel eller bara är pratsugen ;) Så med andra ord vill han bli buren heeela tiden :O Har konstaterat att jag kommer ha biceps som en elitidrottare om 6 månader ;)
Den här lilla varelsen med namnet Julius har redan en stark personlighet, gapar rätt friskt emellanåt. Men mest är det nog hans stackars lilla mage som krånglar... :(
Hans älskade storebror har växt 1 meter sen han fick sin efterlängtade lillebror. Han har inte visat någon som helst avundsjuka än....... Han visar stolt upp honom för alla...
I går natt när Jocke jobbade natt så låg Joel inne hos mig. Då vaknade han när Julius var hungrig. När han får syn på Julius liggandes vid mitt bröst lyser han upp som en stor sol och säger med tillgjord röst...- Hej lilla gubben... Storebrorsan är här! Han avslutar det hela med att ge Julius en öm puss på huvudet, sen vänder han sig om och somnar om. Jag blev så full av glädje när jag ser vilken kärlek som finns inuti min lilla pojke. Han är så kärleksfull jämt :´) Fast han är ofta en liten skitunge också ;) Precis som det ska vara... Säger dom som vet ;)
fredag 15 oktober 2010
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar