fredag 28 januari 2011

Monstret har lugnat ner sig

Ja nu har ungen varit lugn ett par dagar igen :) Hmm undra om han fick lite smått dåligt samvete när jag med gråten i halsen talade om för honom att jag faktiskt blir ledsen när han håller på som han gör.
Han har iallafall varit riktigt go här nu ett par dagar förutom en del bus då som vanligt...

-Hallå!  hörde jag från tvättstugan, då hade han stängt in sig själv i torktumlaren. Tror bestämt jag drar ur strömmen hädanefter hehe...

 Jag tog fram ergoselen och testade på lilleman, då skulle ju såklart storebror testa... Den är ju upp till 25 kg men tyvärr så orkar man ju inte bära dom :P

Har även haft finbesök av min älskade lilla goding OLIVIA
Ni anar inte hur stolt jag är över min bästa vän som trots sin förlossningsrädsla klarade av galant att föda fram den här vackra skapelsen! Finns ingen vän som jag älskar som dig M! Du är bäst! All kredit till dig!

Inga kommentarer: