Det här är hemskt! Min lilla kotte blir så arg när jag inte förstår vad han vill? Jag får inte ta i honom :( han är värre nu än vad Joel var vid 3? Han kastade mjölken å korvskivan på golvet så jag tänkte att han var klar vid maten. Tog ner honom tvättade honom å världens utbrott som följd? Om han då ville ha korven? Och jag då försöker ge honom den igen är det försent enligt julle. Då har jag förstört hans ordning i det hela ! Suck vill jag veta hur den här Herren kommer bete sig när hans tre års trots är på intågande?
- Posted using BlogPress from my iPhone
onsdag 29 februari 2012
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar