onsdag 15 februari 2012

Psykbryt?

Julius är i rivningsbranschen och börjar hänga med i Olivias takt med att riva. Jag blir gaaalen.. Riva ,riva, dra ut saker. Öppna alla lådor som går att öppna. Vända ut och in och upp och ner på ALLT! Får han inte som han vill kastar han sig på golvet och skriker likt flickan i excorsisten :O Jisses och han är bara  1 än? Hur ska det bli när han blir 3? Vet inte om jag vill veta gaaaah

Inga kommentarer: