fredag 24 februari 2012

Helt vanlig morgon i familjen Aspgren / Mårtens .


Har haft en skitnatt! Julius är jätte förkyld :( så han har gråtit snörvlat å hostat hela natten ... Mitt stackars lilla troll!
Tidig morgon, mycket kaffe.... Sitter i soffan nu och pustar ut lite. Har plockat å donat . Tagit undan all tvätt plockat leksaker till en förbannelse! Jag ska vara värdinna för enhetsmötet med partylite ikväll. Vill ju inte att dom ska behöva kliva över leksaker i hallen ;)
- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: