Jag är så lycklig så jag gjorde glädjeskutt inne i sovrummet. Tog ner mina favoritjeans som låg längst upp på den där "kan inte ha" hyllan... Drog på mig dom med spänning! Jag har inte testat dom på evigheter eftersom jag varit rädd att åter igen bli sådär ledsen och besviken. MEN!!!! Dom gled på som en smäck. Tyvärr var dom lite stora under rumpan i benen. Men men wiiiiihooooooooooo........
Har haft en underbar dag idag!Hasse, Mikaela, Jonas, Agnes och Olivia kom och åt lunch med oss. Vi fikade Jonas goda Cheesecakepannacotta lchf dessert :P drack kaffe och snackade massa gojja.
Agnes blev kvar och lekte hela eftermiddagen till Joels förtjusning...
På eftermiddagen kom Adela, Niklas, Alicia och Alva och hälsade på... Vi åt middag tillsammans och jag var tokförvånad att vi faktiskt hade 5 barn vid matbordet? Det var så tyst å lugnt :D
Nu på kvällen har jag tagit reda på all disk. Plockat lite tvätt, bäddat rent i alla sängar å duschat barnen. I morgon blir nog en heldag inne i Joels rum! Vi målade hans säng idag :) Svaart :)
Det ska upp lite nya gardiner å plockas ut maassa skit därifrån. Det är lättast när han är hos dagmamman eftersom han vill spara ALLT! Till och med instuktioner till kinderägg. Så det blir lugnast så! Om det inte är för kallt i morgon så ska jag ut och åka pulka på eftermiddagen med mina hjärtan!
söndag 5 februari 2012
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar