Joel har varit så go idag så jag bara vill äta upp honom! Julius har en lekmobil som man kan spela in på. Han spelade in en "överraskning " till mig som han kallade det... Sätt på ljudet högt ;)
Mitt hjärta svämmar över <3
- Posted using BlogPress from my iPhone
måndag 27 februari 2012
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar