Då tar vi åter på den där glaskupan... pick pick. Vägrar låta det påverka mig! PUNKT!
Falskhet gör mig bara sååå irriterad. Rövslickeri tycker jag både smakar och luktar ganska äckligt!
onsdag 15 februari 2012
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar