onsdag 22 februari 2012

Fick ett sms av en vän.........

Som värmer så i mitt hjärta....

Glöm inte bort att du är värdefull
att du har allt en människa ska
ha, att du är vackrast, snällast 
och en av de bästa människor 
som finns på vår jord.
Att du bryr dig om andra trots
att du själv har det svårt.
Framför allt är du en mycket
GOD medmänniska som ingen 
kan låta bli att ÄLSKA

Texten Tillhör Den värkiga verkligheten 
&
gemenskapens sida.



Känner sån kärlek till mina goa vänner och min underbara familj. Älskar er så! Livet skulle vara bra tråkigt utan er.  



Å dig älskar jag så det gör ont <3










Inga kommentarer: