söndag 5 februari 2012

Dagens jockeskämt :

Jag tittar ut genom fönstret för värmepumpfläkten lät fördjävligt . Av en händelse råkade jag få ett visset blomblad i luggen.
- ha! Har ru börjat vissna?!
Haha knäpp skalle skiiitkul!

Inga kommentarer: