Dagens jockeskämt :
Jag tittar ut genom fönstret för värmepumpfläkten lät fördjävligt . Av en händelse råkade jag få ett visset blomblad i luggen.
- ha! Har ru börjat vissna?!
Haha knäpp skalle skiiitkul!
söndag 5 februari 2012
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar