fredag 2 juli 2010

Sista jobbdagen

Jahapp, då är det 4 timmar kvar innan jag går på semester! Jag har längtat. För nu känner jag verkligen att jag behöver vila! Har semester 4 veckor sen jobbar jag några veckor igen sen går jag hem på föräldraledigt.
Känns både sorgligt och skönt :P

Ska ge min lilla älskling lite frukost nu, han ligger på soffan och tittar på sommarlov :)

Ha en bra dag ;)

Inga kommentarer: