Jahapp, då är det 4 timmar kvar innan jag går på semester! Jag har längtat. För nu känner jag verkligen att jag behöver vila! Har semester 4 veckor sen jobbar jag några veckor igen sen går jag hem på föräldraledigt.
Känns både sorgligt och skönt :P
Ska ge min lilla älskling lite frukost nu, han ligger på soffan och tittar på sommarlov :)
Ha en bra dag ;)

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar