Han brukar ju alltid springa runt på morgonen och vara grinig och gnällig. Knappt ett pip sen nappen åkte till tomtenissarna. Han frågade efter den första två dagarna sen gick det som på räls :D
Det var riktigt spännande när vi skulle gå ut i brevlådan för att kolla om Tomten varit hit med några paket som tack för tuttarna :P Jag lovar att jag hade nog världens gladaste kille just den dagen :D För Tomten hade ju verkligen varit hem till oss :D
Grannhuset har fått en ny liten familjemedlem. Å utan att överdriva är hon absolut det sötaste jag sett på länge!
Titta & njut!
Så fin Så go Så ny



Inga kommentarer:
Skicka en kommentar