tisdag 13 juli 2010

Go å glad

Ja riktigt go och glad har ungen varit sen han slutade med den där nappen. Jisses vi har fått ett helt nytt barn :D
Han brukar ju alltid springa runt på morgonen och vara grinig och gnällig. Knappt ett pip sen nappen åkte till tomtenissarna. Han frågade efter den första två dagarna sen gick det som på räls :D

Det var riktigt spännande när vi skulle gå ut i brevlådan för att kolla om Tomten varit hit med några paket som tack för tuttarna :P Jag lovar att jag hade nog världens gladaste kille just den dagen :D För Tomten hade ju verkligen varit hem till oss :D


Grannhuset har fått en ny liten familjemedlem. Å utan att överdriva är hon absolut det sötaste jag sett på länge!

Titta & njut!

Så fin    Så go   Så ny

Inga kommentarer: