Idag har jag försökt tvätta bilen så gott det gick, dammsög och torkade ur och sen blev det en utvändig tvätt. Joel bestämde sig för att ha en " inte lyssna på mamma & pappa dag" idag. Mindre skoj faktiskt. Folk måste ju tro att jag är knäpp som jag gapar ibland :P Men jag är ju bara rädd om honom. Blir livrädd när han cyklar ute på gatan. Idag åkte en skylt upp iallafall (kör sakta lekande barn), sen satte jag ut en trehjuling så folk hinner reagera att det finns barn här. Dom kör som idioter. Har två skyltar till som ska upp längre ner på gatan. Joel och Miranda har lekt fint hela dagen... Med lite lock för öronen bara... Men det är så som 4 åringar ska vara tydligen???
Röjde ner delar av en stor häck på sidan av huset också :P Blev himlans fint om man frågar mig :D
Nu är jag så trött i kroppen så jag tänkte sätta mig och sy klart gardinerna jag började med igår kväll...
Sen blir det nog sängen. Får se om det blir någon skönhetssömn inatt. Har riktigt svårt att hitta nått skönt sätt att ligga på med den här tunga magen :/ Å vissa nätter bestämmer lilltrollet där inne sig för att leva rövare... får kicksparkar så man tror att hela kissblåsan ska komma utfarandes :O
måndag 19 juli 2010
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

1 kommentar:
Jo, de kan de små liven... :)
Skicka en kommentar