söndag 4 juli 2010

Riktigt kul!

Hade en underbar gårdag i goda vänners sällskap :)  Länge sen jag skrattade så mycket.
Joel myste på golvet på altan på morgonkvisten
 (      ;) Ja jag vet att han är stor för att ha tutte!     )

Sen kom grabbarna grus och deras mamma <3
Man måste ju testa det mesta! Han såg ju ganska sportig ut tyckte jag ;P

 Agnes var helt vild i vattnet :D <3

Snyggast i världen om man frågar mig :P


Hon var en liten badkruka först :P

Här kan man snacka om blötdjur. Hon var alldeles blå innan hon klev upp... Var det enda kortet jag lyckades få på henne :P Hennes mamma och Susanne höll sig tydligen också undan...

Gustav badade också massor, brorsan var mer badkruka :P

Hur var det nu! Över valrossen!

Å under valrossen :P


Hehe vart mycket skratt och bus till sent på kvällen. Riktigt skoj :D

Det här lever jag länge på...

Inga kommentarer: