Joel myste på golvet på altan på morgonkvisten
( ;) Ja jag vet att han är stor för att ha tutte! )
Sen kom grabbarna grus och deras mamma <3
Man måste ju testa det mesta! Han såg ju ganska sportig ut tyckte jag ;P
Agnes var helt vild i vattnet :D <3
Snyggast i världen om man frågar mig :P
Hon var en liten badkruka först :P
Här kan man snacka om blötdjur. Hon var alldeles blå innan hon klev upp... Var det enda kortet jag lyckades få på henne :P Hennes mamma och Susanne höll sig tydligen också undan...
Gustav badade också massor, brorsan var mer badkruka :P
Hur var det nu! Över valrossen!
Å under valrossen :P
Hehe vart mycket skratt och bus till sent på kvällen. Riktigt skoj :D
Det här lever jag länge på...
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar