torsdag 8 juli 2010

Bättre än jag trodde

Ja, det gick tametusan bättre än jag trodde. Inte ett ljud när han kom in i natt, han bara la sig ner och somnade om. I morse sa han att han saknade tutten men inget mer... Fy tusan va skönt. Nu har vi överlevt första natten :P

Igår var jag barnvakt till Oskar och Gustav. Vilka goa ungar :D Man märkte knappt av dom. Lille Gustav är det ju full fart på visserligen men det var skoj :) Agnes & Felicia kom förbi också med mamma såklart :P

Inga kommentarer: