fredag 16 juli 2010

Vänskap

Jag undrar om du fattar hur mycket jag älskar dig??? 
Det är sån sjuuukt stark vänskap som jag aldrig känt för någon annan!
Under våra snart 11 år av vänskap har vi många roliga minnen tillsammans.
Mycket skratt har det blivit :D
 Jag är lycklig som har dig som vän...Å jag släpper dig aldrig!

1 kommentar:

Mikaela sa...

Du är världens bästaste underbaraste! Jag räknar dig som min familj, min syster, min närmsta. Hur skulle jag klara mig utan dig? Hjärtat mitt..=) Puss