Ja nu är det gjort.
Joel har skickat alla sina nappar till tomten. Han fick formulera ett eget brev som jag skrev sen stoppade vi ner napparna i kuvertet med brevet och stoppade det på lådan. Jocke berättade att tomten hämtar brevet i lådan och sen skickar han ett paket som tack.
Joel gapar lika stort som brevlådan :P
Han gnällde några gånger om den sen somnade han som vanligt. Såg att han var tårögd när han skulle lägga sig. Han kom till mig på soffan och viskade i mitt öra. : Mamma, jag älskar mina tuttar :´) Jag fick bita mig i läppen eftersom jag är den blödiga av mig och Jocke. Men det var verkligen på tiden nu... Å hade det inte varit för Jockes beslutsamhet så hade han nog legat där med sin tutte :P Det var nämligen Jocke som la det på förslag igår. Vi har pratat med Joel om det hela dagen idag och det verkar ju gå bra. Men jag antar att han kommer sakna den som en tok när han vaknar... För helt smärtfritt kan det ju inte bara gå med en pojke som verkligen ÄLSKAR sin tutte...
1 kommentar:
Svårt med dessa tuttar, men hellre de än tummen.
Min dotter bytte sina nappar när hon var liten mot chips! Ha ha!
Skicka en kommentar