onsdag 30 juni 2010

Stolt mamma

Tror ni att jag blev lite stolt när jag fick den här bilden skickad till min dator när jag satt på jobbet, med texten : JoelPlutt börjar bli stor :´)  
Lilla gubben kan ju cykla alldeles själv :´) Jisses...

1 kommentar:

Shyme sa...

Oj då! Det gick snabbt, duktigt av honom :) Vi måste börja träna med Miranda tror jag bestämt... :)