Oj då! Det gick snabbt, duktigt av honom :) Vi måste börja träna med Miranda tror jag bestämt... :)
Skicka en kommentar
1 kommentar:
Oj då! Det gick snabbt, duktigt av honom :) Vi måste börja träna med Miranda tror jag bestämt... :)
Skicka en kommentar