onsdag 30 juni 2010

Älskade älskade unge


Hur i hela friden kan man längta så hemskt efter någon man aldrig träffat???
Jag älskar när du buffrar, hickar, pickar, far åt alla håll och till och med när du nästan bryter mina revben :P

Har beställt liggdelen till vagnen nu. Det är inte långt kvar :P Jisses vad tiden gått fort. Men jag vet en som tycker att tiden går extremt sakta. Lilltrollet längtar som tusan efter lillebror... Han frågar varje dag när han ska komma. Efter sommaren brukar jag svara. Men det är ju sommar nu gnäller han då ;P

Min allra allra bästaste vän ska också ha bebis... Så himla kul :D
Att vi får vara hemma med bebis samtidigt :D Jisses va mysigt det kommer vara :D

Har nedräkning nu! Går på semester på fredag i fyra veckor. Sen jobbar jag några veckor sen går jag hem och inväntar ankomst. Hoppas han tänker komma innan "bäst före" datumet gått ut ;P

1 kommentar:

Unknown sa...

ÅÅåh jag längtar jag med!!! Ska bli så underbart att vara hemma med dig!!