fredag 23 april 2010

Hormoner & lycka









Ja hormoner har jag gott om... Ena sekunden är jag så glad och skrattar andra sekunden kan jag böla, sen kan jag vända på två röda och bli skitförbannad.... Ja, kan man kalla det humörsvängningar???

Jaja lycklig är jag iallafall, jag har en alldeles levande bebis  i magen.

Ibland kan jag bli livrädd, livrädd att "den" inte lever. Då är det som att parveln känner på sig och sprattlar till eller slänger in en kickspark på kissblåsan :D Schysst sätt att tala om att man finns där, men ack så glad jag blir :D


Nästa vecka är det dags för ultraljudet. Hoppas allt är bra...
Sen får vi ju kanske reda på om det är en liten Joline eller en till liten pojke där inne.  Är det en pojke måste vi börja leta namn... Hehe var lika med Joel. Vi hade inget pojknamn... Men det ordnade ju sig ändå :P

1 kommentar:

Shyme sa...

Hormoner spelar en många spratt... men oftst brukar humöret gå över fort... :)

Kram..

/J