Tulpanlökarna kommer upp längs huskanten, krokusar och snödroppar.
Gårdagen var helt fantastisk.Solen sken och lyckan spritter i kroppen på mig. Det är snart sommar!
I morse vaknar man ju till inte så imponerande väder måste jag säga. SNÖ? Jag är ärligt så trött på snö, så jag helst av allt skulle vilja slippa ha med snö att göra ett par år! Är det OK?
Har iallafall haft en underbar påskhelg. Mamma och Thord kom hit och vi åt påskmiddag tillsammans...
Söndagen tillbringade jag, Joel och Jocke ute... Jag passade på att rensa ut massa skräp ur garaget. Det resulterade i 7 säckar. Jocke slipade en byrå som jag ska ha i sovrummet sen när den är målad.
Sänggaveln som vi pysslat med blev också klar :)
Nu ska jag och älsklingen hoppa ner under täcket och titta på tv. Det är lagligt att lägga sig så här tidigt när man är trött ;) Natti

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar