Äntligen sover dom, våra små busfrön. Familjen B och E ska sova över inatt...
Våra gubbar är ute och slarvar, då bestämde vi att vi skulle mysa lite!
Idag grillade vi för första gången i år! jag lovar att det var nog det godaste jag ätit på den här sidan av året ;)
I morgon ska jag och Erica ha egentid!
Vi ska dra till badhuset i morgonbitti och bubbla! eventuellt en solning. Får se om jag orkar ligga i solariet. Kommer jag i kommer jag väl inte ur. Skulle vara synd om personalen om de var tvungen att hjälpa en fet gravid naken kvinna ur solariet *fniss*
Har sån fruktansvärd foglossning, ont i bäckenet så jag knappt kan gå emellanåt.
Har nyss gjort en ansiktsmask. Det var ju en syn för sig. Jisses alltså. Måste dom göra dom GRÖNA?
Sen blir dom helt stela så man inte kan prata och börjar dräägla ;)
Skönt var det iallafall...
Nu ska jag sätta mig i soffan med Erica och mysa. Blir väl en lur kanske i väntan på att min prins ska komma hem :) Erica ska ju upp och hämta busarna sen :p
lördag 10 april 2010
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar