söndag 4 april 2010

Lycka!

DRÖM MINNS LEV

 Nu vågar vi hoppas
Joel ska äntligen få bli storebror
Allt ska fasen gå bra den här gången!
Rädslan finns där! MEN allt känns helt annorlunda den här gången!
Magen växer och jag har en liten sprattlande varelse där inne! 
Redan väldigt älskad och otroligt efterlängtad!


2 kommentarer:

Ellie sa...

Nu kan jag äntligen skicka en GRATTIS hälsning! Har förstått ni inte gått ut med det ännu.
Fick höra det av min mor när hon var på Särna samtidigt som syster din.

När är det beräknat?

MarleneM83 sa...

Tack :D Jag är så glad ... Wiiie...
Nä vi ville inte gå ut med det så tidigt eftersom det gick illa förra gången... Men nu känns det som att det kommer gå hela vägen... Är i vecka 16 nu. Så 26 september är det beräknat :)

Jag måste ju passa på att gratta dig också till era TVÅ underverk. Tror min sambo är tokavundsjuk på er ;) Han är själv tvilling :P Men eftersom vi redan tjuvkikat så vet vi att det är en bebis den här gången med :P