torsdag 28 januari 2010

Krasslig unge & massage


Ja, jag har varit hemma med en krasslig Joel idag. Igår när vi kom hem från dagmamman hade han feber, den gick upp och ner hela kvällen. I morse var febern som bortblåst men man märker på honom att han inte är hundra.

På eftermiddagen bestämde vi att vi skulle åka hem till faster Mia. Innan vi kunde åka fick vi skotta snö i nästan en timme... Grannen kom och hjälpte oss med sin snöslunga till slut. Det tackar vi för :)

Mia bjöd på glass i stora lass... Passade bra eftersom Joel helt plötsligt blev tokhes. Vi blev kvar ganska länge och Mia bjöd sen på en helt sjukt god kyckling gryta *mums*

På vägen hem åkte vi in och handlade. Hittade den där parfymen som jag velat köpa till Jocke ett tag. Köpte den på stört, när vi kom hem slog jag in den och satt på en lapp " För att jag älskar dig" ;)
Tror han blev glad :P

Fick världens skönaste massage nu innan jag ska sova. Han är go min sötskalle

En sak jag märkte idag... Vissa vänner är helt fantastiska på det sättet att dom lyssnar till saker som man kanske inte tror att dom "lyssnat" på :) Det gör mig så glad... Jag är så lycklig att jag har mina goa vänner!!!


Bilden är lånad av www.magget.se

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ville bara tala om att jag nu läst din blogg!
Det var så fint skrivet!<3

Mia

Anonym sa...

klart att jag läser din blogg men tappar bort din blogg adress i bland .kul att följs ditt lils yrväder så stor han blivit du .kramar i massor till er alla tre. hälsningar familjen i falun