Den här veckan har jag varit en bergochdalbana känslomässigt. Jag har ingen aning varför men jag grinar åt tv:n och tankarna om livet och allt omkring har snurrat i mitt huvud.
Har iallafall insett av allt tänkande att jag ska vara riktigt tacksam för det jag har! Det är jag ju självklart men ibland kanske man inte visar det! Jag är tacksam för att jag har en sån fin liten familj. Jag är också tacksam för dom fina vännerna jag har.
"Den sanna kärleken liknar cirkeln, och cirkeln har inget slut."
Det är en konst att leva tillsammans men lyckas man följa med i alla upp och nergångar så är man enade för varandra... Under våra snart 7 år tillsammans har jag kännt mig alldeles nykär och sprudlande lycklig samtidigt som vi haft våra dalar också! Men det har ju alla...
En till grej som jag kommit på den här veckan är att för varje minut som Du är arg förlorar Du sextio sekunder av glädje...Behöver jag säga att jag har haft lite humörsvängningar????
onsdag 13 januari 2010
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

3 kommentarer:
ååååååh gumman... Jag har med haft humörsvängningar. OCH inbillat mig att det ska hända barnen nått. Storbölat flera ggr pga det...*S*
Livet.
Åååh, marlene! Vilken underbart fin blogg du har!!! Hur får man till en sådan? Önskar att jag var lika "teknisk" som dig! Puss och kram, skumbanan! //Sofie Normark
Skicka en kommentar