Ja riktig tröttmössa har jag varit ett tag. Har inga problem med insomningen iallafall ;)
Värre när man ska vakna. I lördags vaknade Joel strax efter 5. Jag trodde jag skulle avlida av trötthet.
Erica ringde till mig på jobbet och bjöd hem mig på mat *lycka* hela min familj var tydligen där redan...
Skäms nästan. Känns som jag ätit en hel del hemma hos dom på sistone :P
Jag får laga mat åt dom i två veckor nu ;)
Sitter i soffan nu, med filten och vetekudden. Känner mig frusen och förkyld :( Vill inte! Har känt att jag varit täppt i näsan ett par dagar. Är väl på väg att få en ny förkylning :(
Ska lägga mig tidigt ikväll. Jocke jobbar nätter nästan hela veckan. Då kan jag inte ligga och dra mig. Han ska ha sängen när han kommer hem...
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar