fredag 8 januari 2010

Förvirrad & förvirrad?


Dagen började med mys i sängen för mig och Joel. Jag gick upp och gjorde en brasa, Joel kom traskande efter men insåg som jag att det var för kallt för att vara uppe. Vi kröp ner under täcket tills värmen stigit lite... Vi är riktiga fryslortar. Vi vill ha 26 grader varmt inne annars är det kallt! Vid halv tio steg vi upp efter mycket bus i sängen... Vi gjorde oss i ordning, och skulle bege oss hem till Oskar med familj. Där Joel skulle vara och leka medans jag jobbade. Går ju aldrig som man tänkt sig, aldrig tidsmässigt iallafall. Vi kom iväg efter mycket om och men.

Väl i bilen, ute på stora vägen höll ungen på att skrämma skiten ur mig. Han drar ner rutan! det är nästan 20 minusgrader ute! Jisses va rädd jag blev. Dags att sätta lås på allt tror jag!

Hade en supermysig stund hemma hos Åberg/Lederud. Jag fick stilla min Gustav abstinens (Gustav är en bebis)  ;) och Susanne bjöd på världens godaste köttfärssås... Efter vi hade ätit var det dags för mig att dra till jobbet...
Virriga jag glömde såklart de tuggumin jag skulle få av susanne så jag skulle klara eftermiddagen(är beroende) så jag fick gå in igen. Satte mig i bilen och kör iväg. Då kommer jag på att jag glömt mobilen, så det var bara att köra tillbaka. Jag hade i och för sig bara hunnit åka fram till vändplanen och kört ner en bit på gatan. Men förvirrade jag börjar backa och inser att jag backat förbi deras hus. Hon måste trott att jag var sinnesförrvirrad haha, hon stod där på trappen med min mobil. Jisses säger jag bara...

Under dagen fortsatte ju samma beteénde. Jag ringde Hotell siljan istället för Moskogen och skulle boka hotell haha tur man ringer dom så ofta annars skulle dom fundera hur det står till hahaha

Hoppas att man vaknar upp i morgon och är "normal" igen :P

2 kommentarer:

Mickan sa...

hihi vilken tokig dag...*S* så typiskt dig marlene...*S*

kristin s sa...

åhh jag vill oxå kunna göra en brasa hemma*MYS*