Eftersom familjen är förkyld och det har varit svinkallt ute så har man haft lite tid att slöa nu. Då har det blivit en del photoshop som resulterade i en ny bloggsida :P Gjorde bakrunden och bilden alldeles själv;) Lite stolt är jag eftersom jag inte är känd för att ha det bästa tålamodet!
Jocke hjälpte mig med koderna så jag fick in dom på rätt ställe. För det mina vänner var inte det enklaste!
Min kära vän Mikaela var hit en sväng och drack kaffe efter lunch. Saknat henne som tusan! Vi ses allt för sällan! Vi försökte i allafall sitta och prata lite, men min söta trotsiga unge ville ha all uppmärksamhet som vanligt. När vi sitter och fikar kommer Joel springandes från vardagsrummet med ena änden av toalettrullen i handen, och Jocke efter för att försöka fånga upp den innan allt toalettpapper hamnat runt hela huset.
Självaste toarullen låg i vardagsrummet... Jisses...
Joel började ganska nyligen gå på toaletten och göra nummer 2! Så i hans ögon är det fortfarande ganska spännande det här med att kluttarna hamnar i toaletten! Jag satt inne med honom på tolatten när han blev nödig för en stund sedan. Då säger ungen med uppspärrande ögon och helt exalterad! . - Mamma den där var riktigt kletig du! uäääääck.. haha man kan inte mer än skratta.


Inga kommentarer:
Skicka en kommentar