fredag 1 januari 2010

Pulkabacken & Nytt år!



Vaknade upp halv tio på årets första dag!
Vi åt frukost sen drog vi ut i pulkabacken.Kallt men uppfriskande. Blev inte direkt piggare men luft behöver alla! När vi frös om tårna gick vi hem och åt Ericas goda chili con carne...

Hade en jättemysig kväll igår. Var länge sen jag åt så mycket.
Erica gjorde hasselbackspotatis, som vi åt med kyckling, sallad och beasås. Det var så gott.
Till efterätt gjorde jag en blåbärspaj med vanilj sås. Senare på kvällen åt vi brieost, kex och vindruvor...





1 kommentar:

Emelie sa...

Men gud, vilka härliga bilder! :)

Kraam <3<3