
Idag har jag varit en berg och dalbana. Lite ostabil kan man säga ;)
Visst är det konstigt att just när man har PMS då går allt bara så fel. Alla är sååå dumma och det är så synd om mig ;)
Morgonen började inte bra. Joel var lite svårhanterad i morse. Allt skulle gå hans väg och han bara dummade sig med att hälla ut oboy på golvet med flit, slänga en dvd i golvet och dra den med foten så den skulle bli repig. Allt för att jäklas med mig! Ibland känns det som att han känner på sig att jag inte mår bra så han bara måste göra mig apförbannad...
När jag hade tvångsduschat honom klätt honom och han var redo för dagmamman sa han, - Mamma jag älskar dig! då höll jag på att börja böla. Han förstod att han betett sig illa.
När jag kom hem insåg jag att min kära andra hälft GLÖÖÖMT att spara mina mail när han ominstallerade datorn. Där hade jag ALLA mina lönespecar... GAAAH kul när jag ska deklarera! Jaja tur att det är ett halvår kvar tills dess.
Nu ska jag lägga mig i sängen med vetekudden och värmedynan...
Natti
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar