lördag 24 oktober 2009

Äntligen en ny bilstol











Nu slipper Ploopi sitta ihopkrupen med benen i magen och ha bältet som gör ont...
Nu vänder vi på han... Egentligen ska dom ju inte vändas förrän vid 4 men hon på affären tyckte inte det gjorde något eftersom han väger som han ska för den stolen och sen är det inte trafiksäkert att sitta som han gjorde heller... Så vi vänder med gott samvete nu! Jag vet en som hoppade av glädje ;) Min älskade unge...

Blev en kort uppdatering men jag ska hoppa i sängen och få den skönaste ryggmassagen ever!!!

1 kommentar:

anna sa...

finns det ju dem som tycker man kan vändA barnen vid ett års ålder oxå ;P Jag säger då det!! Härligt med ny stol till stora killen :) kram