fredag 16 oktober 2009

Ett sista farväl


I morgon tar vi ett sista farväl av dig.
Känns tungt. Jag vill inte tro att det är sant.
Jag vill inte...
Tanken på att vi aldrig mer kommer få träffa dig känns hemskt jobbig.
Vi saknar dig redan... mycket!











Bilderna är lånade från Tenhults blommor

Inga kommentarer: