skip to main
|
skip to sidebar
fredag 16 oktober 2009
Ett sista farväl
I morgon tar vi ett sista farväl av dig.
Känns tungt. Jag vill inte tro att det är sant.
Jag vill inte...
Tanken på att vi aldrig mer kommer få träffa dig känns hemskt jobbig.
Vi saknar dig redan... mycket!
Bilderna är lånade från Tenhults blommor
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Kolla in vår blogg där vi samlar alla saker vi gör!
MJ´s Design
Varje minut är början på ett nytt liv
Familjen
Kärlek
Loved You Yesterday
Love You Still
Always Have
Always Will
Du lilla barn är beviset för det största som två människor kan göra...
Nu vet vi vad riktig kärlek är
Julius
Ögonsten
Använder
Blogger
.
Jag Följer
Jessica
Bästa vännen
Vännen bakom hallonhäcken
Min andra hälft
Världens bästa syster
Bloggarkiv
►
2012
(55)
►
november
(1)
►
oktober
(3)
►
augusti
(1)
►
juli
(1)
►
maj
(11)
►
april
(6)
►
mars
(11)
►
februari
(10)
►
januari
(11)
►
2011
(168)
►
december
(15)
►
november
(12)
►
oktober
(11)
►
september
(15)
►
augusti
(9)
►
juli
(7)
►
juni
(1)
►
maj
(9)
►
april
(23)
►
mars
(34)
►
februari
(22)
►
januari
(10)
►
2010
(46)
►
december
(6)
►
november
(9)
►
oktober
(2)
►
september
(1)
►
augusti
(8)
►
juli
(7)
►
juni
(2)
►
april
(4)
►
januari
(7)
▼
2009
(52)
►
december
(4)
►
november
(8)
▼
oktober
(11)
Halvjobbig dag!
Riktigt jävla förbannad!
Jag älskar söndagar! Städ & Mysdag...
Äntligen en ny bilstol
Tokstressig eftermiddag
Trött & Frysen
Tvätt & bakdag med översvämning
Nu är det över
Ett sista farväl
Vila i frid älskade svärmor
Lugnet efter stormen
►
september
(7)
►
augusti
(3)
►
juli
(2)
►
juni
(2)
►
maj
(2)
►
april
(2)
►
mars
(11)
►
2008
(5)
►
oktober
(2)
►
augusti
(3)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar