måndag 26 oktober 2009

Riktigt jävla förbannad!















Det växte horn i pannan på mig när jag öppnade posten idag!
Fick brev från särskild kollektivtrafik. Jag ansökte om milersättning när jag opererades i Falun. Skickade med sjukintyg och allt!

Skitsumma men va fan klart man ska ha det om man har rätt till det! MEN idioterna där uppe tycker att jag ska åka BUSS när jag ska opereras klockan 8 en fredag morgon... Inte vilken operation som helst utan dom skulle ta ut mitt döda foster!!! Det är SJUKT! Dom tycker att jag ska åka buss när jag varit nersövd och blöder som en gris efteråt!!! Är det normalt?! Det ska bli kul att höra i morgon vad dom har att säga, vad dom tycker att jag skulle ha tagit för buss från Brunnbäck klockan 5 på morgonen som tog mig till Falun på mindre än 2 timmar??? Dom säger emot sig själva! Vilka idioter...

Behöver jag säga att jag har PMS???

Inga kommentarer: