torsdag 22 oktober 2009

Tokstressig eftermiddag
















Det var nästan sjukt va stressigt det var på jobbet idag! Men riktigt kul!
Jag älskar när det är mycket att göra. Får en kick av det. Men det får vara med måtta.
Folk bokade allt från Birka till Tallinkryssningar med bil till teatrar. Jag skrev offerter på löpande band...
Chaufförerna kom in och ska ha sitt och allt ska klaffa :)
Det är kul. Jag älskar mitt jobb...

Blir hemma med Pluppi i morgon, han är förkyld och har ont i halsen.
Stackarn, han hade ju ont i halsen i morse också men han sa inget.
Han sa bara att han ville ha meduuucin. Han menade host medicinen.
Men han får ju inte ta den hur som helst så jag sa ifrån.
Han trodde den hjälpte mot ont i halsen :(
Jag vaknade ju också med ont i halsen i morse så det är väl något som går runt :/

Har lyxat till det med världens godaste glass nu på kvällen... Åt nog 1 liter själv ;)








Med magen full av glass säger jag god natt

1 kommentar:

Margreth sa...

Har du sånt där roligt jobb åt mig å?? ;))))